loading...
نسیم پی سی ، هر آنچه که بخواهید::مطالب،گالري عكس،نرم افزار و بازي، فيلم و سريال و...::
حمايت از ما
هاست رایگان

5 گیگابایت هاست رایگان

دارای سایت ساز کامل و خودکار فارسی تنها با یک کلیک

فروشگاه و تبليغات
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
لوله بازکنی چیست 0 79 lulebazkoni
چطور با کمک بازاریابی ایمیلی برند خود را مطرح کنیم؟ 0 72 zahra-hamedani
CDN یا شبکه تحویل محتوا چیست؟ 0 55 zahra-hamedani
بازاریابی اینترنتی چیست و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی 0 74 zahra-hamedani
وب سایت های محکوم به شکست 0 45 zahra-hamedani
اشتباه بزرگ در بازاریابی اینترنتی 0 60 zahra-hamedani
برای شروع یک کسب و کار اینترنتی موفق به چه چیزهایی نیاز دارید؟ 0 45 zahra-hamedani
سئو چگونه به رشد استارت آپ ها کمک میکند؟ 0 96 fns4565
با بهترین جایگزین های تلگرام آشنا شوید 0 103 fns4565
کتاب آموزش سئو سایت 2 794 ostadcat
تفاوت سئو و تبلیغات اینترنتی در چیست؟ 0 103 seomodireweb
کسب و کار اینترنتی 0 122 seomodireweb
سه اشتباه در بازاریابی محتوایی 0 130 seomodireweb
​چرا مقاله ای جامع در مورد سئو می نویسم؟ 0 108 seomodireweb
10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 96 0 124 seomodireweb
​چرا وب سایت من به سئو نیاز دارد؟ 0 108 seomodireweb
9 روش آسان برای لینک سازی هدفمند 0 119 seomodireweb
سه اشتباه در بازاریابی محتوایی و روش جلوگیری از آن‌ها 0 116 seomodireweb
5 سوپر مارکت اینترنتی برتر تهران در سال 96 0 102 seomodireweb
بازاریابی ویروسی چیست؟ 0 114 seomodireweb
نسیم بازدید : 192 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (0)
دانلود K-Lite Mega Codec Pack v11.5.0 x86/x64 - کامل ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یک روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایل های RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

نسیم بازدید : 207 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (0)
دانلود Ashampoo Movie Studio v2.0.5.7 - نرم افزار ویرایش ساده و سریع فایل ویدئویی

Ashampoo Movie Studio محصول جدید شرکت Ashampoo به منظور ویرایش ساده و سریع فایل های ویدئویی می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فیلم های خود را تکه تکه، ترکیب، تبدیل و ویرایش نمایید و برای ویدئو خود موسیقی زمینه، تیتراژ، زیر نویس، متن و ... قرار دهید و در نهایت آن را با فرمت دلخواه خود ذخیره کرده و یا بر روی لوح های فشرده رایت نمایید.

نسیم بازدید : 193 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)
دانلود MediaMonkey Gold v4.1.9.1764 - نرم افزار مدیریت و پخش فایل های مالتی مدیا

مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonky ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .
نرم افزار MediaMonky با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

نسیم بازدید : 233 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)
دانلود Grass Valley Edius Pro v7.50 Build 228 x64 - نرم افزار میکس و مونتاژ فیلم

Edius Pro از قدرتمندترین نرم افزارهای تدوین غیر خطی و متعلق به شرکت Canopus می باشد. نرم افزاری مستقل و فارغ از محدودیت های مرسوم سیستم های تدوين غیرخطی. اين برنامه Work flow یکپارچه ای را فراهم می کند که قابلیت پذیرش انواع فرمت های ویدئو را دارد و امکان ويرايش هم زمان تمام فرمت ها را با هم و نيز ويرايش فرمت های SD ,HD را بصورت هم زمان داراست.
Edius pro  قابلیت کار با کارت های OHCI Firewire را دارد و با انواع مختلف سخت افزارهای تدوين مربوط به Canopus از جمله سری DVStorm و سری DV Raptor RT2 کار می کند. با به کارگیری این سخت افزارها کارآیی ويرايش هم زمان (Real Time) افزایش می یابد.
از جمله خصوصیات کم نظیر نرم افزار Edius Pro قابلیت تبدیل فرمت می باشد به طوری که این نرم افزار قابلیت ويرايش فرمت های ویدئوی SD,HD به طور ترکیبی و همچنین تدوين ویدئو هایی با کدک های مختلف مثل DV , HDV, HD, MPEG II, Lossless, Uncompressed را دارد.

نسیم بازدید : 192 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

ActivePresenter-Professional-5.5.1-Multilingual

ActivePresenter نرم افزار فوق العاده برای ساخت فیلم های آموزشی است چون به شما این امکان را می دهد تا در زیر عکس نوشته هایی را به عنوان توضیح و نکته اضافه کنید. این نرم افزار از روش های ویژه برای فیلمبرداری از صفحه نمایش استفاده می‌ کند. ActivePresenter می تواند فعالیت های صفحه نمایش کامپیوتر را با فشار دادن یک کلید از کیبورد و یا ماوس خود را ضبط کند. همچنین ActivePresenter امکان افکت های صوتی و تصویری را فراهم میکند و خروجی با فرمت HTML5, Adobe Flash (SWF), PowerPoint, AVI, WMV و MP4 میگیرد ! توانایی ساخت پروژه های هماهنگ ، قابل اجرا بر روی تمامی دستگاه ها قابلیت باز کردن پنجره ی پروژه در tab های جدید از ویژگی های این نرم افزار است .

نسیم بازدید : 160 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

جایگزین دی وی دی خواهند شد، بنابراین داشتن یک مبدل برای این نوع از دیسک ها می تواند بسیاری از نیازی های کاربران را در به کارگیری این گونه دیسک ها را رفع می نماید.تنها کافیست در چند کلیک ساده فایل مورد نظر خود را وارد نموده، تنظیمات دلخواهتان را تعیین کنید و در نهایت “convert” را فشار دهید. این برنامه جامع باعث می شود تا نتایجی را که خواهان هستید در بهترین کیفیت داشته باشید و حتی ویدیو تبدیل شده خود را بر روی دی وی دی رایت کنید.

 

VSO-Blu-ray---DVD-Converter-Ultimate-3.6.0.13-Beta

 

نسیم بازدید : 240 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

BB FlashBack Pro

 

 


 

BB FlashBack Pro نرم افزاری با کابرد آسان به منظور کپچر و ضبط تمامی بخش های ویندوز در قالب یک ویدیو می باشد. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره  می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. و همچنین امکانات فراوانی همچون نمایش نوشته ، پخش صدا در هنگام اجرای ویدیو و ابزارهای ویرایشی مختلف را فراهم می سازد. در این نرم افزار از جدیدترین تکنولوژی ها به منظور ضبط از محیط کار رایانه های مدرن استفاده شده است. نرم افزار BB FlashBack Pro محصولی از شرکت نرم افزار Blueberry می باشد.

محصولات
مشاركت در فروش

راهي مناسب براي كسب درآمد از طريق اينترنت

بدون نياز به دانش فني يا سرمايه


تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبليغات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 2308
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 8,020
  • بازدید سال : 41,906
  • بازدید کلی : 821,881
  • تبليغات