loading...
نسیم پی سی ، هر آنچه که بخواهید::مطالب،گالري عكس،نرم افزار و بازي، فيلم و سريال و...::
حمايت از ما
هاست رایگان

5 گیگابایت هاست رایگان

دارای سایت ساز کامل و خودکار فارسی تنها با یک کلیک

فروشگاه و تبليغات
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
لوله بازکنی چیست 0 79 lulebazkoni
چطور با کمک بازاریابی ایمیلی برند خود را مطرح کنیم؟ 0 72 zahra-hamedani
CDN یا شبکه تحویل محتوا چیست؟ 0 55 zahra-hamedani
بازاریابی اینترنتی چیست و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی 0 74 zahra-hamedani
وب سایت های محکوم به شکست 0 45 zahra-hamedani
اشتباه بزرگ در بازاریابی اینترنتی 0 60 zahra-hamedani
برای شروع یک کسب و کار اینترنتی موفق به چه چیزهایی نیاز دارید؟ 0 45 zahra-hamedani
سئو چگونه به رشد استارت آپ ها کمک میکند؟ 0 97 fns4565
با بهترین جایگزین های تلگرام آشنا شوید 0 103 fns4565
کتاب آموزش سئو سایت 2 794 ostadcat
تفاوت سئو و تبلیغات اینترنتی در چیست؟ 0 103 seomodireweb
کسب و کار اینترنتی 0 123 seomodireweb
سه اشتباه در بازاریابی محتوایی 0 131 seomodireweb
​چرا مقاله ای جامع در مورد سئو می نویسم؟ 0 108 seomodireweb
10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 96 0 124 seomodireweb
​چرا وب سایت من به سئو نیاز دارد؟ 0 108 seomodireweb
9 روش آسان برای لینک سازی هدفمند 0 119 seomodireweb
سه اشتباه در بازاریابی محتوایی و روش جلوگیری از آن‌ها 0 117 seomodireweb
5 سوپر مارکت اینترنتی برتر تهران در سال 96 0 102 seomodireweb
بازاریابی ویروسی چیست؟ 0 114 seomodireweb
نسیم بازدید : 129 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

WPLMS فارسی نام پوسته ای می باشد که با نصب آن قادر هستید سیستم وردپرس خود را تبدیل به یک سیستم آموزشگاه آنلاین و مدیریت آموزشی قدرتمند کنید. این سیستم که توسط کاربر انجمن (miladjef) فارسی سازی شده دارای قابلیت هایی نظیر امکان برگزاری دوره های مختلف برای دانشجویان ، قابلیت فروش دوره ها به صورت اینترنتی با سیستم ووکامرس ، سازگاری کامل با سیستم جامعه مجازی BBPress می باشد. قابل ذکر است این سیستم توسط افراد مختلف به قیمت های گزاف به فروش می رسد! به قابلیت های کلی این سیستم اشاره می کنیم

http://dl.persianscript.ir/img/wplms.jpg

نسیم بازدید : 114 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

Musik نام یک پوسته فارسی وردپرسی ویژه آن دسته از افرادی می باشد که می خواهند اقدام به فروش فایل های صوتی (موسیقی ، آلبوم موسیقی) کنند. این پوسته که بر اساس Easy Digital Downloads سازگار و ارائه شده است می تواند گزینه خوبی برای فروش فایل های موسیقی صوتی و آلبوم های موسیقی تحت EDD باشد. از قابلیت های کلیدی این پوسته می توان به قابلیت پخش آنلاین موسیقی ، جستجو بر اساس سبک های موسیقی ، جستجو بر اساس خواننده ها و آلبوم ها ، نمایش برترین خواننده ها ، قابلیت ثبت موسیقی رایگان اشاره کرد .

 

http://dl.persianscript.ir/img/musik.jpg

نسیم بازدید : 204 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

xmarket نام یک پوسته بسیار زیبا و ایرانی پسند که توسط تیم پرشین اسکریپت فارسی و راست چین سازی شده است و  برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس ( فروشگاه ساز ووکامرس) میباشد . از آنجا که در گذشته این پوسته در پرشین اسکریپت قرار گرفته بود و در نسخه جدید ووکامرس مشکلاتی در نسخه قبل این پوسته به وجود آمده بود برآن شدیم که نسخه جدید این پوسته را همراه با زبان فارسی و راست چین شده را برای شما کاربران عزیز قرار دهیم . این پوسته دارای مدیریت قدرتمندی می باشد و کاربر میتواند توسط آن قسمت های مختلف پوسته  را بر اساس سلیقه خود تغییر داده و ویرایش کند . این پوسته دارای چهار حالت چیدمان صفحه برای صفحه محصول میباشد و به راحتی میتوان آن را تغییر داد . قابل ذکر است که این پوسته دارای اسلایدر محبوب layerslider , کاملا رسپانسیو (واکنش گرا) , دارای سئو قوی و استفاده از تکنولوژی HTML5 و CSS3 می باشد. امکانات کلی این پوسته ی محبوب را نام می بریم

پوسته فارسی xmarket 1.7 ووکامرس

نسیم بازدید : 208 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

پوسته فارسی Be نام یک قالب محبوب و یک ابر پوسته حرفه ای برای سیستم وردپرس و همچنین فروشگاه ساز ووکامرس می باشد که از آن می توانید در وب سایت های خود با موضوع شرکتی ، فروشگاهی (ووکامرس) ، وبلاگ ، شخصی ، نمونه کارها ، خلاقانه ، در دست ساخت و تک صفحه ای از بالغ بر بیش از 100 پوسته پیش ساخته آن استفاده نمایید! برای اطلاع از انواع قالب های پیش ساخته این پوسته می توانید نسخه نمایشی آن را مشاهده نمایید. امکانات کلی را نام می بریم

http://up.persianscript.ir/uploadsmedia/779e-theme-slider-bg.jpg

نسیم بازدید : 192 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

فلت مارکت (Flat Market) نام یک قالب زیبا و کارآمد به سبک فلت می باشد که از آن می توانید در فروشگاه ساز ووکامرس استفاده کنید. این قالب زیبا که توسط گروه پرشین اسکریپت فارسی سازی و بهینه سازی شده است ، دارای قابلیت هایی نظیر نسخه موبایل و تبلت ، سازگار با آخرین نسخه ووکامرس ، پشتیبانی از افزونه صفحه ساز Visual Page Builder ، وجود 14 افزونه ویژه ، قابلیت انتخاب بی نهایت رنگ! ، و وجود 6 نوع صفحه نخست مختلف می باشد. امکانات کلی را نام می بریم.

http://dl.persianscript.ir/img/Flat-market.jpg

نسیم بازدید : 233 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

jarida ( جریده ) نام پوسته فارسی بسیار زیبای می باشد که می توان از آن برای سایت های با موضوع خبری تفریحی و کار خود استفاده کرد . این این پوسته دارای دو نوع صفحه نخست می باشد . می توان این پوسته را بصورت وبلاگ در آورده و یا آن را مانند سایت های مجله خبری کرد . این پوسته دارای مدیریت کاربردی و قدرتمندی می باشد . می توان توسط این مدیریت قسمت های مختلف این پوسته را تغییر رنگ داد . همچنین می توان توسط این مدیریت لوگو سایتتان را تغییر داده و یا پس زمینه زمینه سایت را تغییر داد .این پوسته دارای تکنولوژی رسپانسیو ( واکنش گرا ) می باشد و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد . همچنین این پوسته از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس پشتیبانی می کند و می توان از آن در سایت خود فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد . هم اکنون می توانید این پوسته زیبا را دانلود کنید .

 

http://dl.persianscript.ir/img/jarida2.3.0.jpg

نسیم بازدید : 202 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (1)
ود ابر پوسته وردپرس و هاستینگ WebHostyReviewed byM.JonJul 31Rating:5.0دانلود ابر پوسته وردپرس و هاستینگ WebHostyWebHosty نام یک قالب بسیار شیک و تجاری وردپرس می باشد با طراحی شرکتی و کلاسیک به همراه دو افرونه بسیار محبوب صفحه ساز Visual Composer و افزونه اسلایدر Revolution Slider ارائه شده است. از قابلیت های کلیدی این پوسته حرفه ای می توان به طراحی واکنش گرا و بی نقص آن در تمامی دیوایس ها و قابلیت ساخت صفحات به صورت drag و drop , استفاده آسان از قابلیت های پوسته به صورت Short code , استفاده از گوگل فونت و ساخته شده بر پایه HTML5 و CSS3 اشاره نمود.

WebHosty نام یک قالب بسیار شیک و تجاری وردپرس می باشد با طراحی شرکتی و کلاسیک به همراه دو افرونه بسیار محبوب صفحه سازVisual Composer و افزونه اسلایدر Revolution Slider ارائه شده است. از قابلیت های کلیدی این پوسته حرفه ای می توان به طراحی واکنش گرا و بی نقص آن در تمامی دیوایس ها و قابلیت ساخت صفحات به صورت drag و drop , استفاده آسان از قابلیت های پوسته به صورت Short code , استفاده از گوگل فونت و ساخته شده بر پایه HTML5 و CSS3 اشاره نمود.

 

 

محصولات
مشاركت در فروش

راهي مناسب براي كسب درآمد از طريق اينترنت

بدون نياز به دانش فني يا سرمايه


تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبليغات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 2308
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 8,138
  • بازدید سال : 42,024
  • بازدید کلی : 821,999
  • تبليغات