loading...
نسیم پی سی ، هر آنچه که بخواهید::مطالب،گالري عكس،نرم افزار و بازي، فيلم و سريال و...::
حمايت از ما
هاست رایگان

5 گیگابایت هاست رایگان

دارای سایت ساز کامل و خودکار فارسی تنها با یک کلیک

فروشگاه و تبليغات
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
لوله بازکنی چیست 0 78 lulebazkoni
چطور با کمک بازاریابی ایمیلی برند خود را مطرح کنیم؟ 0 72 zahra-hamedani
CDN یا شبکه تحویل محتوا چیست؟ 0 55 zahra-hamedani
بازاریابی اینترنتی چیست و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی 0 74 zahra-hamedani
وب سایت های محکوم به شکست 0 45 zahra-hamedani
اشتباه بزرگ در بازاریابی اینترنتی 0 60 zahra-hamedani
برای شروع یک کسب و کار اینترنتی موفق به چه چیزهایی نیاز دارید؟ 0 44 zahra-hamedani
سئو چگونه به رشد استارت آپ ها کمک میکند؟ 0 96 fns4565
با بهترین جایگزین های تلگرام آشنا شوید 0 102 fns4565
کتاب آموزش سئو سایت 2 794 ostadcat
تفاوت سئو و تبلیغات اینترنتی در چیست؟ 0 103 seomodireweb
کسب و کار اینترنتی 0 122 seomodireweb
سه اشتباه در بازاریابی محتوایی 0 130 seomodireweb
​چرا مقاله ای جامع در مورد سئو می نویسم؟ 0 108 seomodireweb
10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 96 0 124 seomodireweb
​چرا وب سایت من به سئو نیاز دارد؟ 0 108 seomodireweb
9 روش آسان برای لینک سازی هدفمند 0 119 seomodireweb
سه اشتباه در بازاریابی محتوایی و روش جلوگیری از آن‌ها 0 116 seomodireweb
5 سوپر مارکت اینترنتی برتر تهران در سال 96 0 102 seomodireweb
بازاریابی ویروسی چیست؟ 0 113 seomodireweb
نسیم بازدید : 219 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (0)
دانلود Adobe Photoshop Lightroom v6.2 x64 - نرم افزار ویرایشگر دیجیتالی تصاویر و عکس ها

با روند رشد تولید دوربین های دیجیتال و علاقمند شدن خانواده ها و افراد به استفاده از دوربین های دیجیتالی برای ثبت خاطرات خوش زندگی، بسیاری از افراد بیش از پیش به کار عکاسی علاقمند شده اند. در عکاسی سنتی پس از اتمام عکاسی، حلقه فیلم برای ظهور عکس نگاتیو را برای ظهور، روتوش و چاپ به تاریک خانه می بردند، و حال شما می توانید در کامپیوتر خود یک تاریک خانه کاملاً دیجیتالی را تجربه کنید! و تغییرات لازم را روی عکس هایی که با دوربین دیجیتالی و یا موبایل خود انداخته اید اعمال کنید.

نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom یک جعبه ابراز ضروری برای عکاسان حرفه ای دیجیتال است که یک محیط ساده برای مدیریت، تنظیم کردن و نمایش و عرضه ی، تعداد بیشماری عکس دیجیتالی را برای شما فراهم می سازد. با استفاده از Lightroom شما می توانید زمان بیشتری را در پس لنز دوربین به عکاسی بپردازید و در زمان کوتاهی پشت کامپیوتر عکس های گرفته شده را اصلاح نمائید. اگر عکاس حرفه ایی هستید Lightroom با محیط ساده خود به شما این امکان را می دهد که عکس ها را که در طول روز گرفته اید به سرعت مشاهده کنید و روی آنها کار کنید همانند تمامی عکسی های دیگری که در طول زندگی خود گرفته اید.
Lightroom به شما این توانایی را می دهد که عکس هایتان را مشاهده ، مرتب ، دسته بندی ، تصحیح ، بزرگنمایی و خیلی سریع و آسان با عکس های دیگر مقایسه کنید و با تنظیم نور و رنگ عکس ها بهترین حالت را برای بالا بردن کیفیت عکس خود بدست آورید. واسط کاربری Lightroom بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس ها را با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

نسیم بازدید : 159 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم جدیدترین نسخه از نرم افزار معروف و فوق قدرتمند فتوشاپ ، یعنی نسخه ۱۳ یا فتوشاپ CS6 را برای شما عزیزان ، به صورت قابل حمل آماده کنیم. این نسخه از فتوشاپ ، با حجم مناسبی که دارد ، از تمامی زبان های نسخه معمولی پشتیبانی کرده و هم اکنون با حجم ۹۸ مگابایت از ادامه مطلب آماده دانلود کردن است.

Portable Photoshop CS6

نسیم بازدید : 191 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

ActivePresenter-Professional-5.5.1-Multilingual

ActivePresenter نرم افزار فوق العاده برای ساخت فیلم های آموزشی است چون به شما این امکان را می دهد تا در زیر عکس نوشته هایی را به عنوان توضیح و نکته اضافه کنید. این نرم افزار از روش های ویژه برای فیلمبرداری از صفحه نمایش استفاده می‌ کند. ActivePresenter می تواند فعالیت های صفحه نمایش کامپیوتر را با فشار دادن یک کلید از کیبورد و یا ماوس خود را ضبط کند. همچنین ActivePresenter امکان افکت های صوتی و تصویری را فراهم میکند و خروجی با فرمت HTML5, Adobe Flash (SWF), PowerPoint, AVI, WMV و MP4 میگیرد ! توانایی ساخت پروژه های هماهنگ ، قابل اجرا بر روی تمامی دستگاه ها قابلیت باز کردن پنجره ی پروژه در tab های جدید از ویژگی های این نرم افزار است .

نسیم بازدید : 161 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

Arclab-Watermark-Studio-3.1

Arclab Watermark Studio یکی از راه های جلوگیری از کپی رایت تصاویر قرار دادن لوگو یا همان نشانه هایی است که باعث می شود بازدید کننده متوجه شود که عکس از چه سایت، شرکت و یا کمپانی کپی برداری شده است. این نشانه ها را که می توان Watermark نامید به شکل های مختلف برروی تصاویر قرار داده می شوند. قرار دادن Watermark راه های زیادی دارد ؛ استفاده از نرم افزارهایی نظیر Photoshop یا نرم افزارهای ویرایشگر تصاویر دیگری که هریک این قابلیت را دارند تا نوعی از نشانه ها را برروی تصاویر قرار دهند اما استفاده از نرم افزارهایی که برای این کار ارائه شده اند نظیر Arclab Watermark Studio می تواند راهی ساده و آسان برای قرار دادن Watermark باشد. این نرم افزار هم مانند دیگر ابزارهای موجود در این زمینه به شکلی طراحی شده که به سادگی می توان طرح یا نماد خاصی را در تمام تصاویر یا بخشی از تصاویر پخش کرد به شکلی که دیگر به هیچ عنوان امکان کپی آن وجود نداشته باشد. نرم افزار Arclab Watermark Studio که از حجم مناسبی بهره می برد قادر است تا با فرمت های مختلف سازگاری پیدا کند و علاوه بر این کار ذخیره سازی را هم با فرمت و کیفیت دلخواه کاربر امکان پذیر می سازد. ضمنا قرار دادن Watermark ها در تصاویر کاملا در اختیار کاربر بوده و اوست که تصمیم می گیرد دقیقا کجای تصاویر نشانه ها قرار داده شوند.

نسیم بازدید : 197 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

PhotoInstrument-7.1-Build-726-Multilanguage

 

PhotoInstrument نرم افزاری مفید است که به طور ویژه برای ویرایش تصاویر پرتره و چهره و زیباسازی و شخصی سازی بیشتر آنها ایجاد شده است. این برنامه همراه با ارائه وسیعی از ویژگی ها و ابزارها به شما در سفارشی کردن و ویرایش و روتوش صورت،چشم ها،لب،صورت و قابلیت های بهبود سازی تصویر نظیر جوانسازی عکس،برداشتن لکه ها و سفید کردن دندان ، تغییر رنگ چشم و لب و قرار دادن افکت های رویایی و زیبا همگی از امکانات این نرم افزار مفید محسوب می شود. یکی دیگر از امکانات نرم افزار توانایی تغییر شکل صورت و بهبود آن است. برای مثال لاغر کردن صورت یا اضافه کردن گونه و… از قابلیت های این نرم افزار است.

نسیم بازدید : 177 دوشنبه 19 مرداد 1394 نظرات (0)

ساخت و ویرایش تصاویر GIF با SD Easy GIF v1.0

امروزه تصاویر GIF برای استفاده در وب سایت های مختلف بسیار مناسب هستند زیرا این تصاویر تنها فرمت تصویری است که قابلیت متحرک سازی را دارد و همچنین حجم کمتری دارند . حتما تاکنون بنرهای تبلیغاتی مختلفی را دیده اید که از فرمت GIF است . برای ساخت و ویرایش این تصاویر می توانید از SD Easy GIF استفاده کنید که با کمترین تجربه در این زمینه می توانید فایل های متحرک و مورد نظر خود را درقالب فرمت GIF بسازید و از آنها در امور مختلف استفاده کنید . برای کم شدن حجم فایل خروجی ، می توانید از فشرده ساز این برنامه استفاده کنید . افکت های بسیار زیبا و متنوع یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار است .

 

 

محصولات
مشاركت در فروش

راهي مناسب براي كسب درآمد از طريق اينترنت

بدون نياز به دانش فني يا سرمايه


تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبليغات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 2308
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 7,980
  • بازدید سال : 41,866
  • بازدید کلی : 821,841
  • تبليغات